یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

یونیت دندانپزشکی ایرانی و معایب و مزایای خرید ان

 

از مهمترین تجهیزاتی که هر دندانپزشکی در بدو شروع کار خود نیاز داردتا انرا برای مطب خود تهیه نماید یونیت دندانپزشکی   است. یونیت جزو تجهیزات گران و مهم به شمار می اید فلذا در خرید ان باید توجه ویژه ای شود تا در حین هزینه بالا محصولی خوب و با کیفیت را خریداری نمایید و بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد. یونیت های ایتالیایی از برندهای خوب بازاربه شمار می ایند .در کنار برندهای خارجی برندهای ایرانی نیز نیز توانسته اند در سالهای اخیر خوش بدرخشند.

خرید از برندهای ایرانی در کنار معایبی که بعضا از نظر کیفیت دارد مزایای زیادی نیز دارد برای مثال زمانی که شما یک برند ایرانی را می خرید و مدت ها بعد نیاز به تعمییر پیدا می کند پیدا کردن قطعه ای که نیاز به تعمییر دارد راحت تر است تا برند خارجی که بعضا تحریم ها مانع از ورود انها به ایران شده است.برخی از برندهای خارجی که قبلا در بازار وجود داشتند دیگر وارد نمی شوند ولی شرکت های وارد کننده خود را موظف می دانند تا به مشتریان خود که قبلا خرید کرده اند خدمات بدهند.

یونیت دندانپزشکی   در سالهای اخیر به تولید خوبی در داخل رسیده است و محصولاتی که هم اکنون در بازار مشاهده می کنید تا حدی توانسته پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان عزیز باشد. پیشرفت محصولات داخلی باعث خرسندی است زیرا تماما این تولیدات داخلی سود اور خواهند بود و همیشه پیشرفت یک کشور و رفتن جزو کشورهای صنعتی پیشرفته منوط به تولیدات داخل بدون اکتفا به کشورهای دیگر است.

در کشور ما نیز در سالهای اخیر شاهد شکل گیری کارخانه های تولیدی بسیاری بوده ایم. هرچند وضعیت خیلی بهتر از قبل شده ولی هنوز هم جای کار بسیار زیادی دارد چون هنوز به اندازه کافی از تولید کنندگان حمایت نمی شود و انها باید برای راه اندازی یک مرکز تولید مجوزهای زیادی را بگیرند که هریک نیاز به دوندگی های زیاد وزمان زیاد دارد که این خود باعث شده تا افراد خلاق و توانمند امید خود را برای راه اندازی یک کارخانه و یا کارگاه تولید ی از دست بدهند.

در میان انبوه تجهیزات دندانپزشکی یونیت دندانپزشکی   و  تعداد انگشت شمار دیگری از تجهیزات دندانپزشکی با برندهای ایران یدر بازار موجود هستند و سایر تجهیزات دیگر تماما از دیگر کشورها وارد ایران می شوند که همانطور که مشاهده کردیم نوسان قیمت دلار چه تاثیری بر روی قیمت های بازار گذاشت در صورتیکه اگر این برندها در داخل تولید م یشدند اینگونه با افزایش قیمت ها روبرو نبودیم.

البته برخی از شرکت های تولید کننده نیز به جای اینکه تولیدات خود را تماما بومی سازی کنند و بدون هیچگونه نیاز به سایر کشورها به تولیدات دست بزنند اغلب قطعات را وارد می کنند و تنها کار اسمبل کردن بر عهده انها می افتد که به این تولید داخل گفته نمی شود.زمانی ما می توانیم این ادعا را داشته باشیم که محصولی که تولید کرده ایم تولید داخل است که از صفر تا صد انرا خودمان انجام داده باشیم و بدون هیچگونه کمکی با تکیه بر توامندی های خود به این اهم دست یافته ایم.

برندهای ایرانی یونیت دندانپزشکی   خوشبختانه در این سالها خوب درخشیده اند و توانسته اند جایگاه خوبی در گشورهای اطراف داشته باشند به گونه ای که ما صادرات به کشورهای عراق و سوریه و لبنان را داریم و امید است تا این پیشرفت به جایی برسد که صادرات به اروپا نیز داشته باشیم.این مساله دست یافتنی است.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 64 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 17:17

یونیت دندانپزشکی و اطلاعات مفیدی که در رابطه با ان می توان به دست اورد

 

یونیت دندانپزشکی    جزو اولین تجهیزات مهمی است که هر دندانپزشک در ابتدای کار خود نیاز به خرید ان پیدا خواهد کرد فلذا در اولین اقدام لازم میبیند تا به مراکز خرید جهیزات دندانپزشکی در خیایبان انقلاب مراجعه کند.در این مراکز خرید برندهای زیادی را مشاهده خواهد کرد که هریک کارایی و کیفیت در سطوح مختلف را دارا هستند و این سردرگمی بزرگیست که خریدار دچار ان میشود و اگر از قبل هم تجربه خرید را نداشته باشد نمی تواند دست به خرید خوبی بزند و ممکن است محصولی را خریداری کند که بعدا دچار پشیمانی شود.

ولی زمانی که شما با اگاهی کامل از برندها و شناخت برندهای خوب بازار دست به خرید بزنید بسیار کارامد و خوب است و از اتلاف وقت شما هم جلوگیری می کند.حالا اینکه یک دندانپزشک چطور می تواند به این اطلاعات مفید و گسترده دست یابد سوالی است که در ادامه این مقاله به ان جواب خواهیم داد.

یونیت دندانپزشکی    کلمه ای است که شما دندانپزشکان عزیز تنها با یک سرچ ساده در گوگل می توانید به انواع مختلف ان دسترسی پیدا می کنید و با مراجعه به سایت های معتبر در این زمینه می توانید اطلاعاتی را به دست اورید که برای بدست اوردن انها در بازار نیاز به زمان زیادی دارید .زمان مهمترین چیزی است که  با خرید اینترنتی می توانید انرا برای خود حفظ کنید .روش های سنتی خرید باید به مرور کنار گذاشته شوند و خرید اینترنی که هم سریعتر است و هم راحت تر جای انرا بگیرد.

بحثی که در خرید اینترنتی وجود دارد و  انرا می توان یکی از بزرگترین عواملی دانست که مانع از فراگیری این روش خرید مفید می شود بحث اعتماد است.اغلب دندانپزشکان به این نوع خرید اعتماد ندارند چون باید هزینه را پرداخت کنند تا دستگاه مورد نظر را دریافت کند.این روال خرید شاید در نگاه اول اعتماد برانگیز نباشد ولی باید به این نکته توجه کنید که هیچ شرکت بزرگ و شناخته شده ای اعتبار خود را به خاطر یک یا چند مشتری زیر سوال نمی برد و سایت هایی که در جایگاه های خوب در گوگل هستند هزینه زیادی کرده اند و جزو شرکت های معتبر و شناخته شده در این صنف هستند.

البته برندهایی از یونیت دندانپزشکی   در بازار وجود داشتند که امروزه دیگر هیچ شرکتی انها را وارد نمی کند و دلیل اصلی ان هم قیمت بسیار بالایی است که با این دلار در می اید و اگر هم وارد کشور شوند تعداد معدودی از افراد تمایل به خرید انها دارند فلذا برخی برندها با وجود کیفیت خوبی که داشتند در این شرایط دیگر وارد بازار نمی شوند.

زمانی که شما برای خرید وارد سایت های معتبر و شناخته شده می شوید گویی وارد دنیای بزرگی از تجهیزات شده اید که بی مهابا اطلاعات مفید را در اختیار شما می گذارد و دید شما را در خرید بازتر می کند.اطلاعات موجود در این سایت ها حاصل چندین سال تلاش در این صنف است که این سایت ها در اختیار مشتریان گذاشته تا بتوانند محصولی را که مد نظرشان هست خریداری کند و حس خوب از یک خرید خوب را تجربه کنند.

نه تنها در خرید یونیت دندانپزشکی   بلکه برای خرید بسیار دیگر از تجهیزات و حتی مواد دندانپزشکی می توانید به این سایت ها اطمینان کنید وتنها با چند کلیک ساده به خواسته خود برسید به جای اینکه وقت صرف کنید و به بازار بروید.سایت های اینترنتی فعال در این زمینه امکانی را هم برای مشتریان سخت گیر فراهم کرده اند تا اگر به واریز وجه قبل از رسیدن کالا اطمینان ندارند از طریق کارت خوان سیار پرداخت خود را در محل انجام دهند.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 68 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 19:05